HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

fél lábbal a sírban

2007.11.13. 06:27 megacrash

miközben gyógyulgatok egy durva gyomorrontásból (nevezzük nevén a gyereket, ételmérgezés) regisztráltam egy myspace oldalt johnny weissmüllernek, ez alatt a vicces kis alteregó alatt elektró mashupokat meg remixeket írunk két haverommal. kattintsatok rá, idővel töltök fel néhányat, egyelőre egy van fenn.

brisbaneben tengetem a napjaimat, befejeztem a vizsgamunkáimat suliban (valójában egy ideje szinte fel se tűnt már, hogy járok:), miközben a skuffos meló folyamatosan tolódik és tolódik mindig pont egy héttel az aktuális héthez képest. kezd a tököm tele lenni. munkát keresek persze meg dolgozom is ide-oda de egyik sem ad annyi biztonságot mint egy normális rendszeres munkahely, arról nem is beszélve hogy szerettem csinálni nagyon. (ha nem említettem volna vagy valaki lemaradt, egy csúnya leépítés áldozata lettem a cégnél, állítólag átmenetileg, míg nem jönnek egyenesbe anyagilag, vagyis most arra várnak(unk), hogy elkezdjük gyártani azt a pár műsort egy nagy ausztrál kábelhálózatnak, amire elvileg leszerződtek).

egyre szkeptikusabb vagyok, stabil munkát keresek hetek óta, és persze a szokásos akadályokba ütközöm mint eddig (minthogy tanulói vízumon vagyok stb)

az volt az eredeti tervem, hogy dec elején elköltözöm melbournebe vagy sydneybe és ott próbálok szerencsét, csak így a skuffos meló nélkül nem tudok erre pénzmagot összegyűjteni, szóval marad az interneten pályázgatás és a számolgatás - hogy mire mennyi esélyem van, nagyjából a következő forgatókönyvek vannak előttem:

1, találok egy melót sydneyben, odaköltözöm
2, találok egy melót melbourneben, odaköltözöm
3, végre beindul a skuff, így maradok amíg az tart aztán 1,2 vagy 4
4, kurvára nem találok fix melót sehol, január/február környékén felülök egy gépre és átköltözöm indonéziába, ahol addig élek amíg távmunkából fenn tudom tartani magam és/vagy meg nem unom.

mindenesetre amikor éppen nem mérgeztem meg magam szalmonellával (aaaaa belegondolni is rossz) nagyon jól érzem magam, egyedül azzal van tele a tököm hogy semmi sem biztos, az idő meg csak megy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr92612156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása