HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

dogunalom/nincs e'kezet

2008.04.04. 06:12 megacrash

par oran belul vege az elso hetemnek a foxtel design sydneyben. mig az eddigi negy nap viszonylag mozgalmas volt, megterveztem egy focimet foxtel classicnak meg uk-tvnek valami 2x15-os animot, ma halal van. a jocsaj szomszed dizajner sincs sehol, ures az iroda, es ebayezek meg youtubeot nezek orankent nyolcezer forintert.

mentsegemre mondom allandoan cseszegetem a fonokot hogy adjon valamit de allitolag csak azer vagyok itt ha esetleg valahol javitani kell valamit, akkor legyen valaki aki megcsinalja. eddig ma ket ilyen volt, egyenkent kb. harom perc munka. utalok lebecolni, kellemetlenul erzem magam tole.

a fonok feszulten all folottem es erosen gondolkodik mit is csinaljak, most mondtam neki hogy akkor inkabb irom a blogomat, erre megkonnyebbult es arrebballt. 

szoval vicces hely ez a foxtel. a vilag egyik legnagyobb televizios halozata, a sydney iroda korulbelul dunaplaza-meretu, huszonakarhany csatornat tartanak kezben. a dizajnreszleg, ahol per pillanat dolgozom, korulbelul husz fos, es az osszes fox csatorna osszes grafikai eleme itt keszul.
eleg komoly presztizse van a melonak, nyilvan minosegi anyagok keszulnek, a portfoliomban kurvajol fog kinezni es eleg jo egy ilyen ceget belulrol latni.  elso korben egy hetre hivtak be, de ugy latszik elegedettek, mert jovo heten is jonnom kell.

nem annyira csaladias a munkahely mint a sixty40 volt, nameg kinn van a halalban, ket orat kell buszozni, viszont a gepek megbizhatoak, eddig itt fizetnek a legjobban (kb. 280-300e per het), es erdekes vegignezni, annak ellenere, hogy a ceg egy burokratizalt monstrum, ahol kivulrol ugy tunik mindenki uberlassan es korulmenyesen dolgozik, milyen hatekonyan es meglepoen gyorsan keszulnek el az egyes melok. raadasul a produkciosok nem problemaznak feleslegesen, egyaltalan nincs ilyen ongyilkossag kozeli hangulat mint a magyar tvkben es a fonokok valoban ertik a dolgukat, felneznek rajuk az emberek (ugyancsak nem jellemzo otthon).

arra szamitottam, hogy az utolso szogig minden le lesz irva, ehhez kepest elvarjak hogy nagyon onallo legyel (imadom), csak ragd magad at elotte negyven oldalnyi szabalyrendszeren es dokumentacion attol fuggoen melyik csatornan dolgozol (nem annyira).

 fura amugy ahogy a szakmam alakul, itt motion designernek hivnak, amit kicsit tulzasnak tartok, de nem tiltakoztam mert pont a harminc es otven dollaros oraber kozott annyi a kulonbseg hogy operator vagy dizanjer vagy. egyelore mindent szepen meg is csinaltam, ugyhogy lehet megis dizajner vagyok valahol a lelkem melyen.

remelem meg egy-ket het van ebben a meloban, bar nagyon sokaig nem maradnek itt, jobban erzem magam kisebb cegeknel. vicces mert most mar lassan minden heten le kell mondanom valamit es jot tesz az ember presztizsenek hogy 'bocsanat elfoglalt vagyok'

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr85612194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

d_nyusz 2008.04.10. 11:42:49

kis kihagyás után ismét "veled". egyik szemem sír,a másik nevet,és örülök a történteknek, csak így tovább.p
süti beállítások módosítása