HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

pamm pamm pamm

2008.05.27. 17:04 megacrash

blue mountains egy része

annyira nem történik semmi érdekes velem, hogy nem írok semmit.
időről időre elakadok a bloggal. amíg folyamatosan újdonságok vannak körülötted, könnyen megy az írás, viszont az átlagos hétköznapokról nem szeretnék roppant unalmas énblogot vezetni, pl arról, ma éppen hány videót néztem meg youtubeon, milyen szép lens flaret pakoltam össze light factoryban egy új animációhoz, vagy a hét csúcspontjaként hogyan sikerült egy bravúros technikai húzással 50 megabyte alá tömörítenem holland barátom nyolc kurva hosszú egyetemi prezentáció-videóját. ugye mennyire érdektelen?

dolgozom, néha szörfözgetek, és magamhoz képest borzasztó tartalmas programokat szervezek, pl. voltunk állatkertben, kirándultunk blue mountainsen (tényleg kékek!), próbálom kiadni a szobámat, meg rengeteget fotózom. van egy csomó új, érdekes kütyüm a fényképezőgéphez, amikkel egyre érdekesebb képeket tudok lőni, és ahogy láthatjátok, a flickrem sokkal gyakrabban frissül, mint a blog, javaslom, amíg bele nem kezdek egy regénybe vagy valami, inkább az legyen a kezdőlapotok (haha).

elkezdtem azon dolgozni, hogy tudnám a kettőt összevonni, ez még erősen bétaváltozat, valszínűleg egy-két hónapon belül összeszedem magam és nekiállok megcsinálni rendesen.

valamelyik nap magyar bulin voltam, aminek az lett a vége, hogy botrányosan szétcsaptam magam, elszoktam ettől a rövidezéstől ami otthon ment régen, sok vicces sztorit tudnék erről az estéről írni, de inkább nem, ki tudja, ki olvassa.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr47612210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nuyorican 2008.05.28. 08:45:41

sztorizz csak.
süti beállítások módosítása