HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

landön

2008.07.16. 03:28 megacrash

nehéz szívvel, de felszálltam a kurva repülőre. a filmekben, persze egy ilyen nagy búcsúzkodás után egy snitten belül felszáll a gép, a valóságban viszont még fél óráig rostokolsz mert a reptéri személyzet nem akart esőben tankolni. ez kicsit enyhít a dolog drámáján, mert a gépről még megejthetsz pár telefont hogy heló, elértem.

mivel az elmúlt harminc napban alig aludtam napi három óránál többet, előkaptam egy demokrata magazint, és a vezércikk második mondatánál kómába is estem, végigaludtam a felszállást, és a leszállást is.

hiába, a rutin

londonba érkezve meglátogattam danielt, akiről azt kell tudni, portugál, kisnövésű, úgy beszél, mintha miki egeret kereszteznéd don corleonéval és egyszer fűért azt hazudta, japán.

fél évig csöveztem a kanapéján byronban, így viszonylag kézenfekvő volt hogy még két nap belefér. egy elég komoly luxuslakást bérelnek közel a belvároshoz, bastiannal és haralddal, a régi német arcokkal, és különböző stúdióknál dolgoznak. daniel az évben dolgozott már a narnia krónikáitól a denevérembertől jópár nagyobb moziban, jövő héten az új bondnak kezd neki. sokat mesélt a posztházakról, linux nindzsákról, titkos pod-okról, maya masterekről és max sith lordokról, silhuette rotóról meg egy csomó ilyen misztikus dologról. kicsit elbizonytalanodtam, nem kéne-e itt maradni, de egyrészt kurva szar volt az idő, és 15 fontért másfél órán keresztül utaztam hozzájuk busszal, ami ismét megerősített benne, hogy nem akarok ebben a nagyon szar városban élni.

másrészt meg este nyolckor elájultam, és másnap délután kettőkor ébredtem.

este nyolcig még mishaallal lógtam, akinek ugyancsak laktam a kanapéján byronban néhány hónapig. indiai srác, aki kurva jó fej, és úgy volt, melbourneben találkozunk, de időközben úgy döntött, london az ő városa. csomót pletykáltunk, hangstúdiót nyit, és megkomolyodott.

szóval ma felkeltem, és a bal szemem mögött szombat óta motoszkáló szúrás olyan erősen bedurrant, hogy mire beértem a városba találkozni mishaallal, járni nem bírtam, annyira fájt. klasszikus migrén, viszont féltem, hogy köze van a pár hete begyulladt szememhez, úgyhogy a nap második felét (kb 3-4 óra) kórházkereséssel, a harmadikat pedig a váróteremben (4 óra) töltöttem. kivizsgáltak, úgy tűnik tényleg csak migrén. vagy nem tudjuk, de megvakulni valószínűleg nem fogok, más meg nem annyira érdekes.

reggel hatkor indulok heathrowra. londonból láttam két taxit, az oxford streetet (szóra sem érdemes), három kórházat és egy indiai éttermet. reméljük bangkok eseménydúsabb lesz, ott vár egy másik byroni haverom.

5 komment

Címkék: london underground london underground,

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr77612216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amúgy 2008.07.16. 17:09:52

végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:)

amúgy 2008.07.16. 17:10:14

azért a szemedre/migrénre figyelj:(

megacrash · http://megacrash.wordpress.com 2008.07.17. 13:57:29

ma kaptam egy olyan fej es hatmasszazst hogy nyom nelkul eltunt bangkokrol mar most tudnek irni ot oldalt, kurvajo hely

dakini 2008.07.25. 13:29:04

Megint itt! Annyira semmi dolgom, hogy az elkövetkező percekben, vagy akár órákban csak ide fogok írogatni:) London! Kénytelen vagyok kötöszködni, már bocsánat előre, de nem igaz az angol hídegvééér. Fordítok! Magam is éltem kint, még siheder koromban a szép England földjén, Londontól tisztes távolságra, de nem elérhetetlenül. Szóval sikerült nekem is ellátogatni a britt fővárosba (nem csak oda!). Minden túrista érdekességet sikeresen megtekintettem-tünk (3 baráttal).Az utam, szintén repülővel indult és egy csepett sem volt kényelmetlen (Malév).Más légitársasággal még nem utaztam! Sőt, Englandra megérkezve sem észrevételeztem semmi negatívumot, ott tartózkodásom alatt pedig kifejezetten maradandó, tapasztalatokra tettem szert. (nem szart) Az ország teljesen rendben van, London színes és izgalmas ( az angol nyugodtsággal) de azért tudnak ők élni, higgyétek el, tapasztaltam:) Nemzetek és nemzetek, keverednek... de hol nem a világban. Van tenger, igaz nem homokos, de jó. Brighton az egyik legjobb formáját hozó. Homok híján van sok homokos, de ott még ők is keblemre valók:) ...lehet bőrük picit szeplős és sápatag, a zenéjük picit poposabb, főzőtudományuk az nuku, de mindent összevonva, teljesen szerethető egy népség. Annyira, hogy talán még ebben az életemben újra ellátogatok oda. Ne bántsuk az angolokat! Gondoljunk csak, a "Halló halló, a Csengetett milord, Fekete vipera-ra" és stb.

megacrash · http://megacrash.wordpress.com 2008.07.26. 02:48:27

hehe csak hobbibol csesztetem a briteket :P de london mint varos sajna tenyleg szinte elhetetlen
süti beállítások módosítása