HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

olé

2007.09.29. 22:47 megacrash

ez lett az új blogom. a költözésnek több oka is van, egyrészt sem az iwebbel sem a .mac accommal nem voltam kibékülve, olyannyira nem, hogy a régi blogomat sem tudom egyelőre áthozni ide, köszönhetően annak, hogy az iweb ostoba mint a tök.

szóval egy friss lapot indítok, hátha időközben rájövök, hogy tudnám átemelni a régi postjaimat (egyelőre ahogy látjátok, kézzel, és lassan), és megpróbálom valahol ott folytatni, ahol egy hónapja abbahagytam. a dizájnt szépen lassan összerakom (ha lesz egy photoshopom), meg az összes médiatartalmamat megpróbálom ide sűríteni, képeket, videókat meg ami még eszembe jut. szeretnék egy szórakoztatóbb siteot készíteni, ami akkor sem unalmas, ha mondjuk két hétre eltűnök.

ha pedig valakinek esetleg eszébe jut hogy tudnám a kész oldalt (http://web.mac.com/megacrash) postokkal együtt egy teljes rss feeddé alakitani, majd abból egy xmlt gyártani, jelentkezzen mert nagyon hálás lennék.

a régi blogról akkor most gyorsan mondanék pár szót. egy év alatt jópár hit összejött, csúcsformájában az oldalt körülbelül napi ötvenen olvastátok, ami pont negyvennyolccal több, mint amire számítottam. sok pozitív visszajelzést kaptam, és jól esik hogy ennyi embert érdekel, szóval folytatom is, csak kicsit átrendezem meg átgondolom az egészet.

csók mindenkinek

Szólj hozzá!

Címkék: uj blog, megacrash, new blog megacrash, uj,

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr93612133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása