HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

életem első autója

2007.08.14. 02:48 megacrash

és nem porsche, bármennyire pedáloztam is eddig.

nyolcezer forint volt (plusz 16 az átírás), plusz az égők(újabb 4). az első utam elég necces volt vele, mert csak a reflektor működött, a szembe jövők elég idegesek voltak, egy rendőr pedig háromszáz méteren keresztül villogott rám mire “leráztam”. két hétig van rajta forgalmi, addig furikázok vele, aztán megnézetem, mennyibe kerülne levizsgáztatni. tök jó hangja van, csak a szervó ereszt meg rozsdás néhány helyen. már nagyon megkedveltem, neve még nincs. ötlet?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr49612130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása