HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

off we go

2007.12.08. 06:06 megacrash

nyuszirepulnyuszirepul

egy óra múlva indulok sydneybe.ennyi cuccom van, a többit hazapostáztam (gabi, ha le mered nyúlni a pólóimat tudod hogy egyszer úgyis hazamegyek), most már csak arra vagyok kíváncsi, melyikünk ér haza hamarabb, a szakadt tisza cipőm vagy én.tegnap az iskola záróestjén, ahova meghívtak egy csomó hr-est menő cégektől elég jól szerepeltem, így ezekkel együtt lesz kb. négy állásinterjúm a hat napra sydneyben, nem hiszem hogy megint sokat fogok látni a városból.:P

jövő szombaton érkezem balira, ahol expedícióba kezdek: olcsó szállást és stabil internetet keresek. innen jan14-én repülök malajziába, onnan meg majd improvizálok.ami nagyon vicces hogy még csak izgatott se vagyok. a szokásos szombat délután.

az elmúlt pár napot az iskola befejezésével és intenzív búcsúzkodással töltöttem, észrevettem hogy az alap elköszönés, miszerint 'see ya later' mennyire ironikus, ha olyan embereknek mondod akiket több mint valószínű, hogy az életben nem látsz  többet.

marievel, akivel találkozgattunk egy darabig míg a sors el nem szakított (haha), egy nosztalgiázós borozós búcsúestén megbeszéltük a sztenderd "tíz év múlva pont ekkor rejkjavikban" randevút, csak másnap jutott eszembe hogy tíz év múlva decemberben izlandon is december lesz és lemondtam. írok még.

2 komment

Címkék: all, hol, ki tudja, meg, nyuszi, repul, repul

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr73612164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jnc 2007.12.08. 13:12:29

"marievel, akivel találkozgattunk egy darabig míg a sors el nem szakított (haha), egy nosztalgiázós borozós búcsúestén megbeszéltük a sztenderd “tíz év múlva pont ekkor rejkjavikban” randevút, csak másnap jutott eszembe hogy tíz év múlva decemberben izlandon is december lesz és lemondtam. " na ez volt a legjobb,bár tudom összeségében nem lehetett egyszreű ...
süti beállítások módosítása