HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

egy kis szentimentalizmus

2007.11.29. 12:14 megacrash

amikor elindultam ausztráliába, az első megálló london volt. itt vettem egy könyvet, 101 things before you die címmel.elég extravagáns feladatokat kell teljesíteni, tegnap nekiálltam kitölteni és azért jó ez a könyv, mert rengeteg olyan sztorit juttat eszedbe, amiről talán el is feledkeznél.22 pont volt kipipálva induláskor, most körülbelül negyvennél járok (a delfinnel, cápával, bálnával úszás például benne van, az északi fényt viszont még nem láttam). kicsit elérzékenyültem ma, ahogy végiggondoltam mi minden történt velem az elmúlt egy évben. mindenképpen meghatározó élmény volt az életemben, sem én, sem a világ nem lesz most már olyan mint eddig volt.  nagyobb lett, színesebb, tele olyan helyekkel amiket látni akarok, olyan emberekkel akikről nem tudok és meg akarom ismerni őket. most lehet, hogy egy darabig nem jelentkezem, szépen el kell varrnom minden szálat, persze bármi történhet, még mindig sokat ülök a gép előtt.  az igazi kaland még csak most kezdődik, akár otthon, akár bárhol leszek a világon. 
 
 a kedvemért, hallgassátok végig ezt a számot, elejétől a végéig. a közepén indul el igazán. [audio http://megacrash.files.wordpress.com/2007/11/24-free-bird.mp3] 

Szólj hozzá!

Címkék: viszlat szentimentalizmus, viszlat,

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr76612163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása