HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

...........

2007.10.03. 02:50 megacrash

tegnap a világ legkoszosabb lakásában aludtam egy kanapén, és valamik reggelre úgy összecsipkedtek mindenhol, mint az állat, először azt hittem valami allergia, de mára egyértelműen kiderült, hogy csípések. megmutattam orvosnak (tényleg brutálisan néznek ki), aki két állatra tippelt:

bedbug (valószínűbb)
sealice (tengeri tetű !!!!!!!)

namost jó hogy tavasz van meg minden, a tavalyi bolhapara óta elég elővigyázatos vagyok, szóval a szúnyogokon kívül úgy gondoltam nem fogok megint beleszaladni valami elképesztő gusztustalanságba, de lám, létezik egy rovar, ami a tengerben (!) a víz alatt él és összecsipked. nem is értem, természetes tápláléka a hal vagy a fürdőző német turista, mert ez utóbbi elég bizarr evolúciós fordulat lenne.

2 komment

Címkék: rovarok ausztralia, csipesek, rovarok,

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr83612117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valdi 2007.10.10. 22:10:10

aszittem a vilag legkoszosabb haztartasait te vezeted
süti beállítások módosítása