HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

bali vol.2

2007.12.17. 04:59 megacrash

na hát kicsit ittragadtam kután, legalábbis még nem sikerült egy normális repülőjegyet foglalnom. tegnap elmotoroztam nusa duára és dreamland beachre, valamint egy doktorhoz az egyre randább sebemmel. most antibiotikumot szedek, és pár napig kerülnöm kell a vizet. 

ha minden jól megy megúszom az amputálást.bali amúgy erősen harmadik világ, leszámítva, hogy tömeg van, kosz és méterenként gagyiárusok tömege támad le, kedvesek a helyiek, plusz valami félelmetesen korruptak. az első rendőr, akivel találkoztam egy az egyben az otthoni forgatókönyv alapján húzott le 50e rúpiára (biztos úr, nem intézhetnénk el máshogy? mégis mire gondol? stb), ennyibe kerül, hogy robogóval, a szembesávban átmész a piroson, majd ugyancsak a szembesávon keresztül felparkolsz a járdára.

balin a legkeményebb tényleg a közlekedés, kötélidegek kellenek az olyan helyzetekhez, amikor egy egész család vág be eléd egy robogóval, húsz centire megközelítve téged, majd egy háromtonnás terepjáró ugyanígy, szolid dudálással jelezve, hogy jönnek.

a pesti bringás rutinom mindenesetre előjött egy nap után (és míg megtanultam motorozni), úgyhogy már egész vagányan kerülgetem a helyieket, a dudát még mindig nem találtam meg a robogón.sajnos szörfözni most nem tudok a sebem miatt, úgyhogy inkább motorral kirándulok. a déli részt már végigjártam, ma, ha kitaláltam, mikor repülök, valószínűleg elfurikázom északra megnézni egy vulkánt, vagy mittomén.flickrre folyamatosan töltöm fel a képeket, a fényképezőgép töltőjét a villában hagytam, úgyhogy drukkoljatok hogy visszataláljak oda mert különben nem lesz több kép.

Szólj hozzá!

Címkék: utazas indonezia, utazas, azsia, bali, baleset, dreamland beach, kuta, nusa dua,

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr85612170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása