HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

nyaralás otthon

2007.09.30. 01:41 megacrash

az utóbbi időben begyűjtöttem egy újabb rossz szokást: az életem nem kevésbé intenzív, viszont mindezt borzasztó ráérősen próbálom előadni. tehát amikor 6:40-kor indul a repülőm, délután kettőkor kényelmesen elkezdek összepakolni, háromkor elmegyünk egyet kajálni, steaket rendelek persze mert van idő, aztán egyszer csak, egy óra múlva indul a gép, és még mindig egy dugóban ülünk a családdal. felhívom andrist, aki közli, hogy ha esetleg lekésném, nyolckor nála póker. egy év után hazajövök, és a dolgok megnyugtatóan szinte semmit nem változtak.

az új mottóm tehát: tengerparton élni és kelet-európában nyaralni, és nem fordítva. kicsit hülye ötletnek tartanám a három hetes nyaralásról most a blogon kezdjek el sztorizni, mert egyrészt minden napról egy regényt lehetne írni, másrészt a blogot úgyis azért tartom, hogy nektek, akik nincsenek itt, nagyjából elmeséljem, mi történik velem távol, viszont otthon amikor történt valami, ott általában ott volt velem az is, akivel történt, tehát nem látom sok értelmét leírni, úgyis mind emlékszünk rá (többé-kevésbé) azok, akik pont ott voltunk.

annyit viszont mindenképpen elmondok, hogy túlzás nélkül életem legintenzívebb, legforróbb három hete volt, rengeteg szeretetet kaptam tőletek ami iszonyú jól esett, az egészet sikerült minimális alvással átvészelni és nagyon nehezen szálltam fel a repülőgépre (ebben persze benne volt a nevetséges pesti közlekedés is). a régi arcok maradtak a régiek (hálistennek), akit meg újonnan megismertem...nos, hát érdemes volt átrepülni az óceánt.

szóval mindenkinek, aki ott volt, nagyon hálás vagyok. remélem minél hamarabb felbukkanok budapesten, most pedig gyorsan befejezem ezt az ömlengést és előkaparom a deszkámat

flickren nézzétek meg a képeket amiket a nyaralás alatt csináltam, többségetek meg fogja találni magát. csók

2 komment

Címkék: nyaralas budapest, magyarorszag, nyaralas,

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr7612135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hídvégi András · http://reklambal.blogspot.com/ 2007.09.30. 04:26:16

Egyre jobban írsz. A szentimentalizmus pedig kimondottan jól áll Neked. Sok sikert az Új Bloghoz.

snr57es · http://www.myspace.com/sinner57 2007.10.02. 08:51:44

sok sikert a masodik szezonhoz! ;]
süti beállítások módosítása