HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

† gyász

2007.08.24. 02:44 megacrash

a tíz napos autóm ma kilehelte a lelkét: brunswickban próbáltam felvenni egy barátnőmet, de nem jutottam el odáig, kb. öt kilométerrel korábban elkezdett kerregni, klattyogni, majd berregni és krákogni, aztán durrant egyet és soha többé nem indult el.

kipipáltam a “szakadt kocsival lerobbanni ausztráliában az éjszaka közepén valahol, ahol nincs térerő” című pontot a listámon.

egy ilyen idióta szituációban az a jó, hogy miután kidühöngtem magam (kedvencem, fél lábon ugrálva rugdosom a kocsi oldalát, közben azt kiabálom hogy “pont most hagytál cserben te szemét geci”) egy csomó jófej emberrel találkozom: először az öreg faszi aki elvisz a legközelebbi kútig ahol veszek olajat, majd egy suzuki swift tele hippikkel, akik elvontatnak ugyanaddig a kútig, egy brunswickba deportált indiai sae hangmérnök, aki segít eltolni a parkolóig, és a főnököm, aki visszavisz az irodába.

ő mondjuk nem feltétlenül önzetlenségből, holnap leadás.

sajnálom, mert már elkezdtem érzelmileg kötődni hozzá, nagyon megkedveltem, annyira persze nem hogy vegyek bele motorolajat mielőtt megnézem, bírja-e a száznegyvenet.

sajnos nem lett volna hosszabb élete, ma voltam szervízben, ahol a hivatalos szakvélemény szerint: “it’s fucked, mate”, nincs mit tenni, vihetem a bontóba ha lejárt a forgalmi. meg kell hagyni, egy kilométerre a brunswicki autóbontótól purcant ki szegény

nyugodjék békében.

2 komment

Címkék: auto, brunswick, lerohadt, mitsubishi, roncstelep, roncstelep

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr33612132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poz 2007.09.30. 02:43:04

a regi adót visszakapod, csak a rendszámot kell bevinni a queensland transport irodájába, ahol kedvesen mosolyogva visszafizetik a hátralévő időig esedékes díjat, készpénzben, kb 3ésfél perc sorbanállás után :) asszem az Adelaide streeten található a templom mellett...

megacrash · http://megacrash.wordpress.com 2007.10.01. 04:35:20

hu ez jo otlet, de meg vagy negy nap volt hatra a befizetettbol amikor beadtam a bontoba, szoval nem hiszem hogy megerte volna, de legkozelebb amikor lerobban egy autom mindenkeppen elek vele:)
süti beállítások módosítása