HTML

king of the shit 2.2

valóság és fikció a világ legnagyobb állatkertjéből

Friss topikok

  • andris: kurva nagy!!!!! (2008.08.08. 15:31) :)
  • megacrash: ugy emlekszem megirtam a bevezetot kiraktam aztan elkezdtem hozza irni, szoval valszinueg kb. egy ... (2008.05.11. 15:35) delfin/cápa/természet
  • amúgy: végre:) szeretem, ha nem otthon vagy, sokkal izgalmasabbak a bejegyzéseid:) (2008.07.16. 17:09) landön
  • BABAAAAAAAA: persze, mindig csak a polonyi andris....mi? ;) (2008.06.13. 12:23) bezár a bazár
  • nuyorican: sztorizz csak. (2008.05.28. 08:45) pamm pamm pamm

Linkblog

tavasz van, tavasz van...

2007.07.30. 02:50 megacrash

tavasz one two three (ha valaki emlékszik bada dadára), meg kell hogy mondjam, minden idők leghidegebb ausztrál tele (!) nem volt se túl vészes, se túl hosszú. hétfőn már fürdőgatyában és mezítláb mentem dolgozni, mondjuk este már kellemetlen volt (és mire befejeztem a postot, influenzás is lettem:)

Viszont ma 28 fok volt. Sztem le is égtem kicsit. a hétvégén volt a splendour in the grass fesztivál, ami az itteni sziget kb., hónapok óta nincs rá jegy, úgyhogy elég kalandosan jutottunk be. megnéztem a bloc partyt és az arctic monkeyst, elég vérszegény mindkettő, de legalább a szigetbetegség nem került el: másnapra már a fél iroda influenzás volt, csütörtökre pedig engem is ledöntött a lábamról.
a tavasszal együtt néhány érdekes változás is beállt az életemben, nem kiabálok el semmit, de megint sportolok (egyelőre futás/hosszú gyalogtúrák, a víz még elég hideg), és egy újabb drasztikus döntésre szántam rá magam.

többen is jelezték, hogy egyre slamposabban írok, szóismétléseket is írok, és a helyesírásom is romlik, viszaolvasva, salynos ez igy van, örekszem és nem is hiszem hogy jobra fordul ez. a gondolat, hogy ha így haladok, akár még a blikkhez is elmehetek irni cikkeket megnyugtat.

megpróbálom összeszedni magam na

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz byron bay, ausztralia, tavasz,

A bejegyzés trackback címe:

https://megacrash.blog.hu/api/trackback/id/tr87612127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása